• En
  • ﺳﻪشنبه 11 اردیبهشت 1403

وبینار سرمایه‌گذاری بدون بنگاه داری؛ چرا و چگونه؟

وبینار سرمایه‌گذاری بدون بنگاه داری؛ چرا و چگونه؟
وبینار«سرمایه‌گذاری بدون بنگاه‌داری» با حضور اندرو روزانف؛ وی یک کارشناس مستقل است که سابقه 27 ساله مشاوره به بانک‌های مرکزی، دولت‌ها و صندوق‌های ثروت ملی بسیاری را در کارنامه کاری خود دارد.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، درراستای تحقق اهداف صندوق و با توجه به نظر ریاست صندوق توسعه ملی مبنی بر ضرورت به‌روزرسانی،گسترش دانش فردی و آموزش منظم، وبینار«سرمایه‌گذاری بدون بنگاه‌داری» با حضور اندرو روزانف و جمعی از همکاران صندوق توسعه ملی به کوشش حوزه همکاری‌های بین‌الملل صندوق توسعه ملی برگزار شد.
اندرو روزانف به عنوان یک کارشناس مستقل که سابقه 27 ساله مشاوره به بانک‌های مرکزی، دولت‌ها و صندوق‌های ثروت ملی بسیاری را در کارنامه کاری خود دارد، در این جلسه پاسخگوی سوالات حاضرین بود.
به اعتقاد روزانف؛ در رابطه با مسائل مهم سرمایه‌گذاری صندوق ثروت ملی باید به سه نکته مهم پرداخت: باید به شرکای سرمایه‌گذار خود و سطح توانایی و مهارت تیم‌های متخصص خود و تمام پیش‌نیازهایی که در بحث سرمایه‌گذاری به آن نیاز دارید توجه کامل داشته باشید.
در این وبینار در پاسخ به سوال «یافتن بهترین شیوه برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی» تجربه صندوق ثروت مالزی نیز مورد بررسی قرار گرفت. که گزارش کامل این وبینار را می‌توانید در فایل ضمیمه مطالعه کنید.

 

Andrew Rozanov

(London)

Coined the term “SWF”
ex-Board Member, NIC
ex-State Street, UBS
Masters MSU

انتهای پیام/

 

امتیاز به خبر :

فایل پیوست