• En
  • پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403

پیام تبریک رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

  • 27 اردیبهشت 1400
  • 09:54
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • Article Rating
پیام تبریک رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی طی پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه "روز ارتباطات و روابط عمومی" را به فعالان پرتلاش این عرصه تبریک گفت.

به گزارش ­­روابط­ عمومی­ صندوق ­­توسعه­ ­ملی، دکترمرتضی شهیدزاده، رئیس هیات عامل این صندوق در پیامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی ضمن ارج نهادن به زحمات و خدمات تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و روابط عمومی اظهار کرد: روابط عمومی، همواره به عنوان یکی از عناصر اصلی و کاربردی در ارتقاء و پیشرفت سازمانی، جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است .

وی افزود : روابط عمومی صندوق توسعه ملی، به عنوان نهادی نظام مند ضمن تعامل اثربخش با سازمانها ،نهادها ، مدیران و کارکنان صندوق، کلید واژه های تعهد، اعتماد سازی، تصمیم سازی و مدیریت بحران را تحقق عینی بخشیده و با تلاشی آگاهانه با پایش ۲۴ ساعته اخبار مربوط به این صندوق در رسانه ها از جمله شبکه های اجتماعی و کنترل و تحلیل اخبار ، نقش موثری را در اجرای اهداف عالی این سازمان ایفا می کند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

هم اکنون با پیشرفت دایره ی ارتباطات، روابط عمومی ها به عنوان رکن اصلی هر سازمان، وظیفه ی خطیری در ایجاد تعامل بین ارکان درون سازمانی و برون سازمانی ایفا و با بکارگیری دانش، خلاقیت و تجربه ی خود، فضایی سالم برای اطلاع رسانی شفاف ایجاد می کنند.

در دنیای امروز که از آن به عنوان عصر ارتباطات یاد می شود، تعامل و ارتباط دوسویه با مخاطبان از اصول اساسی در هر سازمان است. روابط عمومی صندوق توسعه ملی، به عنوان نهادی نظام مند، ضمن تعامل اثر بخش با سازمانها، نهادها، مدیران و کارکنان صندوق، کلید واژه های تعهد، اعتماد سازی، تصمیم سازی و مدیریت بحران را تحقق عینی بخشیده و با تلاشی آگاهانه با پایش ۲۴ ساعته اخبار مربوط به این صندوق در رسانه ها از جمله شبکه های اجتماعی و کنترل و تحلیل اخبار ، نقش موثری را در اجرای اهداف عالی این سازمان ایفا می کند.

گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت ماه به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی بیانگر اهمیت و جایگاه والای ارتباطات و روابط عمومی بوده و فرصت ارزشمندی برای تقدیر از زحمات فعالان و کنشگران عرصه ارتباطات و روابط عمومی است.

امید است؛ در سالی که از سوی مقام معظم رهبری"مدظله العالی" به نام "تولید؛ پشتیبانی هاومانع زدایی ها" مزین شده است، روابط عمومی ها به عنوان یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار در امر اطلاع رسانی سازمان های خدمتگذار را در اجرای شعار ملی و نیل به این اهداف مهم یاری رسانند.

این روز را به تمام فعالان پر تلاش حوزه ی ارتباطات و روابط عمومی که در انجام وظیفه ی خطیر خود که همانا اطلاع رسانی شفاف و ایجاد تعامل مناسب با مردم و اصحاب رسانه است تبریک عرض نموده و از خداوند بلند مرتبه برای تمامی عزیزان، توفیقات روزافزون در جهت اعتلای امر مقدس اطلاع رسانی صحیح، آرزو می‌کنم.

                                                                                                                                                                                                               مرتضی شهیدزاده

انتهای پیام/.

 

امتیاز به خبر :