• En
  • جمعه 14 اردیبهشت 1403

دانش‌بنیان‌های نیازمند منابع ارزی با همکاری صندوق توسعه ملی تامین مالی می‌شوند

دانش‌بنیان‌های نیازمند منابع ارزی با همکاری صندوق توسعه ملی تامین مالی می‌شوند
ایسنا- رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در جمع مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری بین‌المللی ایران، گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان نیازمند منابع ارزی، با همکاری صندوق توسعه ملی تامین مالی می‌شوند. او گفت: شرکت‌های دانش‌بنیانی که در مجموعه سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران حضور دارند، همیشه مایه مباهات و افتخار زیست‌بوم دانش‌بنیان کشور بوده‌اند. این شرکت‌ها به عنوان شرکت‌های توانمند شناخته می‌شوند. این مسائله مسئولیت ما را بیشتر می‌کند که اجازه ندهیم این شرکت‌ها هیچ‌نوع نگرانی از بابت تامین مالی داشته باشند.

ایسنا- رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در جمع مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری بین‌المللی ایران، گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان نیازمند منابع ارزی، با همکاری صندوق توسعه ملی تامین مالی می‌شوند.

او گفت: شرکت‌های دانش‌بنیانی که در مجموعه سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران حضور دارند، همیشه مایه مباهات و افتخار زیست‌بوم دانش‌بنیان کشور بوده‌اند. این شرکت‌ها به عنوان شرکت‌های توانمند شناخته می‌شوند. این مسائله مسئولیت ما را بیشتر می‌کند که اجازه ندهیم این شرکت‌ها هیچ‌نوع نگرانی از بابت تامین مالی داشته باشند.

امتیاز به خبر :