• En
  • ﺳﻪشنبه 11 اردیبهشت 1403

در جشن دانش آموزی فرزندان همکار صندوق توسعه ملی اعلام شد؛

"عاقبت ‌به ‌خیری فرزندان ایران در دستان شماست"

"عاقبت ‌به ‌خیری فرزندان ایران در دستان شماست"
جشن دانش‌آموزی با حضور رئیس و اعضای هیأت عامل، مدیران، کارکنان و فرزندان آنان در صندوق توسعه ملی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، به پاس قدردانی از تلاش و کوشش علمی فرزندان همکار در سال تحصیلی گذشته، تقدیر از فرزندان دانش آموز همکار در صندوق توسعه ملی برگزار شد.

در بخشی از این مراسم، متنی توسط یکی از دانش‌آموزان "کسری خانمیرزایی" با عنوان "عاقبت ‌به ‌خیری فرزندان ایران در دستان شماست" قرائت شد که در زیر می خوانیم: 

«عاقبت ‌به ‌خیری» کوتاه‌ترین، دلچسب ‌ترین و البته گویاترین خواسته قلبی که پدران و و مادران برای فرزندان خود می‌خواهند و برای این «عاقبت‌بخیری» هم از تلاشی فروگذار نمی‌کنند. فرقی نمی‌کند کجای جامعه بوده و چه مسئولیتی بر عهده داشته باشند، دل‌نگرانی و دغدغه داشتن برای آینده‌ی فرزندان، ذات مادر بودن و پدر بودن است.

اما این دغدغه و دل مشغولی برای برخی پدران و مادران بیش از دیگران است؛ چه معلمی که شاگردانش را به مانند فرزندانش می‌پندارد و از دل و جان برای آموزش و تعالی آنها می‌کوشد و چه آن تولیدکننده‌ی محصولات غذایی مرتبط با کودکان که سلامت فرزندان ایران را فدای درصدی، کسب سود بیشتر نمی‌کند؛ از این دست و مسئولیت‌ها در جامعه کم نیستند و شاید یکی از دغدغه‌مندترین‌شان هم کارکنان صندوق توسعه ملی در قامت یک صندوق بین‌نسلی‌ هستند. مجموعه‌‌ای که ماموریت‌‌اش ترسیم فردایی روشن‌تر برای همه فرزندان ایران است.

منابع نفت و گاز محدود است و تضمینی نیست فرزندان و آینده‌سازان ایران سهمی از این منابع داشته باشند. پس باید این منابع را حفظ و با ایجاد ارزش افزوده، این سرمایه‌های ملی را به نسل‌های بعدی تحویل داد. این مسئولیت بزرگ در ایران بر عهده‌ی صندوق توسعه ملی قرار دارد؛ به همین روست که باید بگوئیم عاقبت‌ به‌خیری ما فرزندان ایران، در دستان شما دلسوزان و زحمت‌کشان صندوق توسعه ملی است.

پس قدردان‌تان هستیم؛

قدردان شما پدران و مادرانی که همه‌ی فرزندان ایران را فرزند خود می‌دانید و برای فردای روشن ما دغدغه و دلمشغولی دارید؛

" شما خانواده‌ی صندوق توسعه ملی"

در پایان این مراسم متن قرائت شده توسط دانش آموزان حاضر امضاء شد.

yes گزارش تصویری این مراسم را در اینجا مشاهده کنید.

انتهای پیام/

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط