• En
  • دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

دبیر سومین همایش بین المللی صندوق توسعه ملی اعلام کرد؛

تبیین حکمرانی نوین صندوق توسعه ملی

  • 22 فروردین 1402
  • 10:10
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • Article Rating
تبیین حکمرانی نوین صندوق توسعه ملی
افشاری، با اشاره به برگزاری سومین همایش با شعار "حکمرانی نوین در صندوق توسعه ملی"، اظهار داشت: این همایش در 14 محور داخلی و خارجی روز 24 اردیبهشت 1402 در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود.

حسین افشاری در گفت و گو با روابط عمومی صندوق توسعه ملی اظهار داشت: این همایش با رویکرد بین المللی برگزار می‌شود و از افرادی همچون "دیگو لوپز" مدیرعامل موسسۀ GSWF ، "اندرو روازنف"مشاور سرمایه‌گذاری صندوق‌های ثروت ملی بزرگ جهان، سفرای برخی کشورهای خارجی، نمایندگان صندوق‌های مطرح دنیا و همچنین شخصیت های سیاسی و اقتصادی داخلی نیز دعوت به عمل آمده است.

دوم اردیبهشت ماه 1402 آخرین مهلت دریافت مقالات سومین همایش صندوق توسعه ملی

دبیر سومین همایش صندوق توسعه ملی، آخرین مهلت دریافت مقالات این همایش را دوم اردیبهشت 1402 عنوان کرد و گفت: علاقمندان  برای ارسال مقالات خود می‌توانند تا پایان روز شنبه 2 اردیبهشت ماه به نشانی https://conf.ndf.ir مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: مقالات ارسال شده با همکاری مدرسه حکمرانی شهید بهشتی و انجمن علمی کارآفرینی کسب و کارهای نوین ایران در حوزۀ ISC  بررسی شده و مقالات منتخب پس از بررسی نهایی در کمیته علمی، گواهی حضور در این همایش را دریافت می‌کنند که به سه مقاله‌ی برتر نیز تندیس و جوایزی اهداء خواهد شد، همچنین برترین طرح‌های حوزه‌ی دانش بنیان، اشتغال و ... نیز در پنل های تخصصی مطرح و به برترین‌ها، لوح تقدیر اهداء می‌شود.

برگزاری سلسله وبینارهای همایش صندوق از 28 فروردین 1402

وی با اشاره به برگزاری وبینارهای تخصصی با محوریت موضوع همایش اظهار داشت: پس از برگزاری دومین همایش صندوق توسعه ملی در سال گذشته، با توجه به رویکرد و سیاست‌های جدید صندوق و همچنین مقالات دریافت شده، جلساتی برگزار و به منظور دانش افزایی، وبینارهای تخصصی پیرامون موضوعات مختلف به ویژه جایگاه صندوق توسعه ملی در کشور و اهمیت حفظ سهم نسل‌های آینده از طریق افزایش ثروت و ورود صندوق به بخش سرمایه‌گذاری به صورت هفتگی با حضور اساتید این بخش برگزار شد که از 28 فروردین 1402 نیز این وبینارها با محوریت سومین همایش صندوق هر هفته در حال برگزاری است..

رونمایی از 5 کتاب در حوزۀ صندوق‌های ثروت ملی

افشاری، ترجمه‌ی 5 کتاب در حوزه‌ی صندوق‌های ثروت ملی در یک سال گذشته را از جمله اقدامات صندوق توسعه ملی در جهت دانش افزایی ذکر کرد و افزود: این کتب با هدف افزایش دانش و اطلاعات این بخش و روشن سازی افکار عمومی نسبت به اهمیت و جایگاه صندوق ثروت ملی، ترجمه شده است که در این همایش رونمایی می‌شود.

به گفته‌ی دبیر سومین همایش صندوق توسعه ملی، در این همایش چند پنل تخصصی در حوزه‌های سرمایه‌گذاری داخلی، خارجی و بانکی و اعتباری؛ با حضور اعضای هیات عامل و مدیران صندوق توسعه ملی، اساتید و صاحب نظران هر حوزه برگزار می‌شود.

برگزاری پنل‌های تخصصی بانکی و سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی

وی با بیان اینکه پنل تخصصی بانکی و اعتباری با حضور معاون بانکی و اعتباری صندوق و مدیران برخی بانک‌های عامل صندوق و کارشناسان این بخش برگزار می‌شود، گفت: با توجه به رویکرد صندوق در حوزه بانکی و خرید 33% سهام بانک سینا، سیاست‌های صندوق در این بخش نیز به طور دقیق‌تری تبیین خواهد شد.

افشاری در پایان افزود: این همایش با حمایت معنوی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری، بانک مرکزی، مدرسۀ حکمرانی شهید بهشتی، انجمن علمی کارآفرینی کسب و کارهای نوین ایران و نزدیک به 20 بانک دولتی و خصوصی با هدف ایجاد ارتباطات سازنده بین صندوق و بانک‌ها و ارائه‌ی راهکارهای نوین در حوزه‌ی سرمایه‌گذاری خارجی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

yesتیزر همایش

امتیاز به خبر :