• En
  • دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

پیام مهدی غضنفری به مناسبت آغاز سال 1401؛

ساختن آینده‌ی این بوم پرگهر

ساختن آینده‌ی این بوم پرگهر
مهدی غضنفری در پیامی به مناسبت آغاز سال 1401: در بزنگاه تغییر رویکرد برای ساختن آینده این بوم پرگهر هستیم.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، مهدی غضنفری، رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی در پیامی به مناسبت آغاز سال 1401 نوشت:

«تجمیع درآمدهای نفتی به منظور تبدیل آنها به ثروت‌های ماندگار، دارائیهای مولد و سرمايه‌های زاينده اقتصادی»؛ این شاید جامع‌ترین تعریفی است که می‌توان از صندوق توسعه ملی ارائه داد؛ تعریفی که عنصر راهبردی و خمیرمایه آن آینده‌نگری است.

صندوق توسعه ملی با هدفی چنین سترگ، امروز در بزنگاهی تاریخی ایستاده است. بزنگاه تغییر رویکرد برای ساختن آینده این بوم پرگهر؛ تردیدی نیست بستن راه برای ورود منابع صندوق به دریای هزینه‌های جاری و یومیه کشور و هدایت آن به طرح‌های مولد و ماندگار و رشد دارائیهای صندوق همزمان با رشد اقتصادی کشور، فردای کودکان سرزمین‌مان را می‌سازد روشن و روشن تر و دِین تک تک ما را به فردای ایران ادا می‌کند.

تبیین مفهوم و کارکرد صندوق توسعه ملی به عنوان ثروت برای نسل‌های آینده، نخستین گام در این مسیر اندکی صعب اما سودمند و آینده‌ساز است.

سال 1401 را در صندوق توسعه ملی با چنین رویکری آغاز می‌کنیم؛ باشد که نقطه عطف و تحولی شگرف در هزینه‌کرد و هدایت منابع ملی کشور برای آبادانی ایران فردا باشد.

انتهای پیام/

امتیاز به خبر :