• En
  • جمعه 14 اردیبهشت 1403

تا پایان آذر ماه سال جاری روی داد:

تخصیص 160 میلیون دلار منابع ارزی صندوق توسعه ملی به استان گیلان

تخصیص 160 میلیون دلار منابع ارزی صندوق توسعه ملی به استان گیلان
صندوق توسعه ملی تا پایان آبان ماه سال جاری، در مجموع 160 میلیون دلار منابع ارزی و بیش از 13 هزار میلیارد ریال اعتبار ریالی برای نزدیک به 9 هزار طرح اقتصادی استان گیلان در بخشهای مختلف صنعت و معدن، آب و کشاورزی و صنایع تبدیلی و تکمیلی اختصاص داده است.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، صندوق توسعه ملی نقش مؤثری در پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای  و سرمایه گذاری بخش غیر دولتی و ارتقای بخش خصوصی اعم از صنعتی، کشاورزی و اشتغال روستایی دارد و در راستای تولید و توسعه‌ی سرمایه‌گذاری به بخش خصوصی و همچنین تعاونی و بنگاه‌های اقتصادی متعلق به نهادهای عمومی غیردولتی از طریق بانکهای عامل، تأمین مالی انجام می‌دهد.

در این راستا، تا پایان آبان ماه سال جاری، در مجموع 120 میلیون دلار منابع ارزی صندوق برای 12 طرح اقتصادی استان گیلان اختصاص یافته است.

همچنین در بخش تسهیلات ریالی نیز بیش از 13 هزار میلیارد ریال اعتبار به بیش از 9 هزار طرح اقتصادی استان گیلان تخصیص یافته است که بخش صنعت و معدن با بیش از 4 هزار طرح در صدر و پس از آن صنایع تبدیلی و تکمیلی و بخش آب و کشاورزی هر کدام با بیش از یک هزار طرح قرار دارند.

انتهای پیام/.

امتیاز به خبر :