• En
  • یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

دکتر غضنفری در دیدار با نماینده مردم ایلام در مجلس:

منابع صندوق توسعه ملی متعلق به تمام مردم ایران است

 منابع صندوق توسعه ملی متعلق به تمام مردم ایران است
رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی در دیدار با نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی بر ایجاد منفعت جمعی برای تمام مردم ایران تأکید کرد و گفت: منابع صندوق متعلق به تمام مردم ایران است و باید در جهت توسعه تولید و اقتصاد کشور به کار گرفته شود.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، دکتر سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس، عصر امروز 21 آذرماه 1400 با حضور در صندوق توسعه ملی با دکتر مهدی غضنفری در خصوص کمک به پروژه های اقتصادی بخش خصوصی در استان ایلام دیدار و گفت و گو کرد.

رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی در این دیدار با تأکید بر ایجاد منفعت جمعی برای تمام مردم ایران گفت: منابع صندوق متعلق به تمام مردم ایران است و باید ضمن بهبود اثر بخشی برنامه های سرمایه گذاری، در جهت توسعه تولید و اقتصاد کشور به کار گرفته شود.
دکتر غضنفری در ادامه با اشاره به فرآیندهای مرتبط با دریافت تسهیلات و بازپرداخت آن افزود: ضمن حفظ سهم نسل های آینده از منابع نفت و گاز، تمام سعی و تلاش ما این است که با حمایت خود، صنعت و اقتصاد کشور را توسعه ببخشیم که منفعت آن برای نسل های آتی نیز باشد.

رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی در این نشست ضمن حمایت از تولیدکنندگان بخش خصوصی گفت: به دلیل بهره وری بالاتر بخش خصوصی نسبت به سایر بخش ها، سرمایه گذاری انجام شده توسط این بخش، کارایی بیشتری در رشد و توسعه‌ی اقتصادی کشور خواهد داشت، لذا صندوق توسعه ملی نیز در چارچوب قوانین حاکم بر این صندوق در کنار فعالان اقتصادی بخش خصوصی خواهد بود. 
در ادامه، سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مأموریت صندوق توسعه ملی حفاظت از سرمایه گذاری و ثروت ملی و انتقال آن به نسل های آینده است، گفت: به منظور ادامه‌ی سرمایه گذاری در بخش تولید و صنعت کشور باید تولید کنندگان در بازپرداخت تسهیلات دریافتی کوشا باشند.
نماینده مردم ایلام در مجلس با اشاره به مشکلات برخی از تولید کنندگان استان ایلام تصریح کرد: با توجه به نوسانات قیمت ارز در چند سال اخیر، بسیاری از تولید کنندگان با مشکلات بسیاری مواجه شده‌اند که این امر در مورد صنایع تازه تأسیس نیز صدق می کند و امیدواریم با برطرف شدن برخی مشکلات، شاهد رونق تولید و صنعت در این استان کوچک باشیم.
انتهای پیام/

امتیاز به خبر :