صندوق توسعه ملی, هفته دفاع مقدس
  • En
  • جمعه 07 اردیبهشت 1403

رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی؛

8 سال دفاع مقدس، سرشار از عشق و دلدادگی برای وطن

8 سال دفاع مقدس، سرشار از عشق و دلدادگی برای وطن
دکتر مرتضی شهیدزاده در پیامی ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: بدون شک حماسه‌ی ۸ سال دفاع مقدس مردم ایران، نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار میهن عزیزمان ایران است که سرشار از عشق و دلدادگی برای وطن بود.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، دکتر مرتضی شهیدزاده، گفت: هفته‌ی دفاع مقدس یادآور ۸ سال فداکاری و ایثار مردان و زنانی است که با توکل بر خداوند متعال و رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان ایستادند و توطئه‌ی آنان را بی اثر کردند.

رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی افزود: بدون شک حماسه ملت ایران نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار میهن عزیز و اسلامی ایران است و برای همیشه در افتخارات تاریخ ایران ثبت می شود.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

      بسمه تعالی

مردم قهرمان ایران در 8 سال جنگ تحمیلی به جهانیان ثابت کردند که با تکیه بر نیروی ایمان و روحیه‌ی فداکاری و تحت لوای زعامت رهبر فقید و کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) در برابر هرگونه تجاوزی به خاک وطن ایستادگی می کنند و هیچ قدرتی قادر به دست اندازی به مرزهای مقدس ایران نیست و هم اکنون نیز به رغم فشارهای شدید اقتصادی، همچنان مقابل تحریم‌ها و تهدیدها ایستاده اند.

به طور حتم، حماسه‌ی ملت ایران نقطه‌ی عطفی در تاریخ پر افتخار میهن عزیز و اسلامی ایران است و برای همیشه در افتخارات تاریخ ایران ثبت می شود و حماسه‌ی ۸ سال دفاع مقدس مردم ایران، نقطه‌ی عطفی در تاریخ پر افتخار ایران عزیز است که سرشار از عشق و دلدادگی برای وطن بود.

امنیت امروزمان را مرهون خون شهیدانی هستیم که مخلصانه جان عزیز خود را فدا کردند و بر همه‌ی ما واجب است که در راستای حفظ ارزشها و آرمان های هشت سال دفاع مقدس و انقلاب شکوهمند اسلامی تلاش کنیم و رهرو خط امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شهدای گرانقدر باشیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطر‌ه‌ی شهدا و رزمندگان دفاع مقدس، فرا رسیدن ۳۱ شهریور ماه را که سند ایمان و وفاداری یک ملت به وطن بود به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مردم ایران عزیز به ویژه جانبازان، ایثارگران، آزادگان و خانواده‌ی معظم شهدا  تبریک و تهنیت گفته و سربلندی و عزت ایران اسلامی را از خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/

امتیاز به خبر :