• En
  • یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

پیام دکتر شهیدزاده به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد

پیام دکتر شهیدزاده به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد
رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی در پیامی سی ­و­دومین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد را به مردم ایران تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، دکتر مرتضی شهیدزاده در پیامی به مناسب رحلت ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد گفت: امام خمینی (ره) مظهر وحدت و یگانگی تمام مسلمانان جهان و حماسه­ ای فراموش نشدنی در قلب تاریخ بشریت است.

متن پیام به شرح زیر است:

                                                                                             بسمه تعالی

امام خمینی (ره) خورشیدی بود که با طلوع آن هزار چشمه ی نور در زندگی ملت ایران جوشید؛ بزرگ­مردی که به پشتوانه ایمان، اعتقاد و آزادگی­ اش و به مدد محبت همیشه ماندگارش در دل­های ایرانیان، دفتر جدیدی در تاریخ ایران بازکرد. بدون­ شک، ایشان منبع حیات تمامی مسلمانان بوده وحماسه ­ای فراموش نشدنی در قلب تاریخ بشریت آفرید.

در حالی به سوگ سالروز ارتحال ملکوتی معلم و طبیب دل­ها می­ نشینیم که ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ یادآور روزی است که ملت مسلمان ایران در دفاع از ارزش­های اسلامی سینه سپر کردند و در مقابل آماج گلوله­ های ظلم؛ سرافرازانه ایستادند تا اسلام و ارزش­های ناب اسلامی باقی و ماندگار باشد و این روز به نقطه عطفی در شکل­ گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران مبدل شد.

در پایان بار دیگر سی و دومین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین ۱۵ خرداد را به ملت شریف و نجیب ایران تسلیت گفته و امیدوارم در پرتو عنایات حضرت ولی عصر(عج) به منزلگاه سعادت نایل شویم.

                                                                                                                                              مرتضی شهیدزاده

امتیاز به خبر :