صندوق توسعه ملی، دکتر مرتضی شهیدزاده، رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی، معاون حقوقی و تطبیق قوانین صندوق توسعه ملی
  • En
  • ﺳﻪشنبه 11 اردیبهشت 1403

طی حکمی از سوی دکتر شهیدزاده:

معاون حقوقی و تطبیق قوانین صندوق توسعه ملی منصوب شد

  • 29 اردیبهشت 1400
  • 11:48
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • Article Rating
معاون حقوقی و تطبیق قوانین صندوق توسعه ملی منصوب شد
در مراسمی با حضور دکتر شهیدزاده، محمد موحدی ساوجی به سمت معاون حقوقی و تطبیق قوانین صندوق توسعه ملی منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، صبح امروز در مراسمی با حضور اعضای هیات عامل صندوق توسعه ملی، آئین معارفه معاون حقوقی و تطبیق قوانین صندوق توسعه ملی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، دکترمرتضی شهید­­زاده با اشاره به سوابق کاری و قابلیت های بالای محمد موحدی ساوجی در بخش حقوقی گفت: کلیه فعالیت های صندوق منوط به اجرای دقیق کار تیمی است که با حضور آقای موحد، شاهد تسریع در امور و مسائل مربوط به حوزه ی حقوقی  صندوق توسعه ملی خواهیم بود.

رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی با تاکید بر ایجاد شورای حقوقی این صندوق برای استفاده از خرد جمعی و استفاده از نظرهای بخشهای دیگر در موارد حساس افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، این صندوق در کنار حمایت از  تولید ملی، اشتغال زایی و همچنین اجرای اهداف اقتصاد مقاومتی، برای توانمندسازی بخش خصوصی تمام تلاش خود را انجام می دهد و برنامه اصلی آن توسعه و آبادانی بیشتر کشور عزیزمان ایران، برای نسل آینده است.

در ادامه، محمد موحدی ساوجی، ضمن تشکر از حسن نظر دکتر شهیدزاده و بهره مندی از تجارب سایر اعضای هیات عامل صندوق توسعه ملی، ابراز امیدواری کرد؛ با رایزنی های مناسب حقوقی، شاهد بهبود قوانین و مقررات صندوق توسعه ملی باشیم.

گفتنی است: محمد موحدی ساوجی پیش از این سمت هایی چون، مدیر کل دفتر حقوقی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مدیرکل حقوقی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و نماینده وزیر در کمیسیون لوایح هیات دولت، عضو کمیسیون حقوقی-قضائی دبیرخانه تشخیص مصلحت نظام، نماینده دائمی وزارت امور اقتصادی و دارایی در قوه قضائیه را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/.

 

امتیاز به خبر :