• En
  • جمعه 07 اردیبهشت 1403

مراسم تکریم و معارفه مدیر حراست صندوق توسعه ملی برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه  مدیر حراست صندوق توسعه ملی برگزار شد

آئین تکریم و معارفه مدیر حراست صندوق توسعه ملی با حضور رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی، رئیس مرکز حراست سازمان برنامه و بودجه و معاون اجرایی هیأت نظارت،اعضای هیأت عامل و مدیران صندوق توسعه ملی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، ظهر امروز ( یکشنبه 10 شهریور ماه) آئین تکریم و معارفه مدیر حراست صندوق توسعه ملی با حضور دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی، سجاد خاکساری رئیس مرکز حراست سازمان برنامه و بودجه، مراد محمدی معاون اجرایی هیأت نظارت صندوق توسعه ملی و معاونان و مدیران صندوق توسعه ملی برگزار شد.

در این مراسم  ضمن قدردانی از تلاش های"حسین اعتبارزاده" مدیر اسبق حراست و "حمید سلطانی" سرپرست سابق این حوزه ، "مرتضی سلیمان­پور" به عنوان مدیر جدید حراست صندوق توسعه ملی معارفه شد.

دکتر شهیدزاده ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت امام حسین و یاران باوفایش و درس بزرگ نهضت عاشورا که همانا امر به معروف و نهی از منکر است، خاطر نشان کرد با توجه به اهداف صندوق همچون  تبدیل منابع به ثروت های زاینده و ماندگار و حفظ سهم نسل های آینده، موضوع نظارت و حراست در مجموعه صندوق توسعه ملی دارای نقش ویژه و حائز اهمیتی است و باید اصل پیش بینی و پیشگیری از وقوع هر گونه خطا و اشتباه در سرلوحه فعالیت و عملکرد صندوق توسعه ملی و مدیریت حراست باشد.

سجاد خاکساری رئیس مرکز حراست سازمان برنامه نیز ضمن قدردانی از عملکرد موفق مدیران سابق حراست صندوق توسعه ملی به ترکیب اعضای حاضر در ساختار  صندوق متشکل از هیأت امنا، هیأت عامل و هیأت نظارت اشاره کرد و گفت این شرایط نشان از اهمیت حراست در حوزه های فیزیکی، پرسنلی، اسناد و فناوری اطلاعات  صندوق توسعه ملی است.

مرتضی سلیمان پور در سوابق فعالیت خود، معاونت مدیر کل حراست بانک کشاورزی را دارا بوده است.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط