• En
  • جمعه 07 اردیبهشت 1403

پیام رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

پیام رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی
رییس هیأت عامل صندوق توسعه ملی در پیامی، فرارسیدن ایام الله چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، دکتر مرتضی شهیدزاده در پیام خود، فرا رسیدن روزهای مصادف با چهلمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی را به مردم عزیز ایران، رهبری فرزانه انقلاب و همه ی دست اندکاران و خدمتگزاران مردم در دولت تدبیر امید تبریک و تهنیت گفت.

رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی در این پیام با ابراز اطمینان خاطر از آینده روشن ایران اسلامی گفت: صندوق توسعه ملی به عنوان امین سرمایه های آتی این مرز و بوم، تمام هم و غم خود رابرای عبور از چالش های اقتصادی پیش روی کشور و تحقق آینده روشن این سرزمین معطوف خواهد کرد.

متن پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

والفجر وليال عشر

ماه بهمن که از راه می رسد، بار دیگر یاد شهدای انقلاب در دل ها جاودان می شود و طنین صدای مبارزان راه آزادی به گوش جان می رسد و این همه خاطره امام عزیز، رشادت جوانان این خاک و یاری پروردگار را برایمان زنده می کند. بهمن طلیعه فجر است، فجری که با ورود امام عزیز به میهن آغاز می شود و انجامش استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و به فرموده مقام معظم رهبری «دهه‌ی فجر، در حقیقت مقطع رهایی ملت ایران و آن بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا کرده است.»

امروز در آستانه چهلمین سالگرد این انقلاب مبارک که در سایه الطاف الهی و رهبری فرزانه ی انقلاب، به رغم هجمه های ناجوانمردانه دشمنان همچنان در راه روشن خود، استوار و پابرجا ایستاده ایم، عزم کرده ایم تا به فضل خدای و با تلاش دو چندان و بی وقفه، تلخی ها را کنار بزنیم و برای فردای این سرزمین، چالش های اقتصادی را هم با سربلندی پشت سر بگذاریم.

صندوق توسعه ملی به عنوان امین سرمایه های آتی این مرز و بوم، تمام هم و غم خود را در این راه معطوف خواهد کرد و ان شاء الله که روشنی فردا بیش از پیش خواهد شد. با امید واثق به روشنی امروز و فردایمان، فرا رسیدن فجر انقلاب را به مردم عزیز ایران، رهبری فرزانه انقلاب و همه ی دست اندکاران و خدمتگزاران مردم در دولت تدبیر امید تبریک و تهنیت می گویم.

 

امتیاز به خبر :