• En
  • چهارشنبه 29 فروردین 1403

در صندوق توسعه ملی؛

آیین تکریم و تودیع دکتر ابوالحسنی برگزار شد

آیین تکریم و تودیع دکتر ابوالحسنی برگزار شد
آیین تکریم و تودیع دکتر اصغر ابوالحسنی، عضو هیأت عامل و قائم مقام صندوق توسعه ملی با حضور رئیس و دیگر اعضای هیأت عامل صندوق توسعه ملی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، صبح امروز 30 آذر 1400 آیین تکریم و تودیع دکتر اصغر ابوالحسنی، عضو هیأت عامل و قائم مقام صندوق توسعه ملی با حضور رئیس و دیگر اعضای هیأت عامل صندوق توسعه ملی برگزار شد.

دکتر غضنفری، ضمن تقدیر از خدمات ارزنده‌ی دکتر ابوالحسنی در سمت قائم مقام و عضو هیأت عامل و همچنین معاونت اقتصادی صندوق توسعه ملی گفت: دکتر ابوالحسنی به صورت خالصانه و عالمانه به عنوان خادمی امین، معتمد، سخت‌کوش و پرتلاش با کوله‌بار گرانی از تجربه، در مدت خدمت‌شان در صندوق توسعه ملی به انجام وظیفه پرثمر و مؤثر پرداختند و اینک به لطف الهی، در جایگاهی دیگر به خدمت به این مرز و بوم ادامه می‌دهند .

رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای ایشان در سمت قائم مقام بانک مرکزی، افزود: امیدوارم مدیریت اثر بخش و توأم با تجارب برجسته‌ی دکتر ابوالحسنی در مسائل پولی بانکی و اقتصادی، بتواند نقش مؤثری در ارتقاء و تحقق برنامه های کلان اقتصادی کشور داشته باشد.

گفتنی است؛ دکتر اصغر ابوالحسنی هستیانی که مهرماه سال جاری طی حکمی از طرف رئیس جمهور، به عنوان عضو هیأت عامل صندوق توسعه ملی انتخاب و پس از آن نیز با حکم دکتر مهدی غضنفری رئیس هیأت عامل صندوق به سمت قائم مقام صندوق توسعه ملی منصوب شده بود، به پیشنهاد رئیس کل بانک مرکزی و با تصویب مجمع عمومی فوق العاده این بانک، 27 آذر ماه 1400 طی حکمی از سوی رئیس جمهور به سمت قائم مقام بانک مرکزی منصوب شد.

انتهای پیام/

امتیاز به خبر :