• En
  • چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403

پیام رییس هیأت عامل به مناسبت دهمین سالروز تأسیس صندوق توسعه ملی

پیام رییس هیأت عامل به مناسبت دهمین سالروز تأسیس صندوق توسعه ملی
رییس هیأت عامل صندوق توسعه ملی در پیامی، دهمین سالروز تأسیس صندوق توسعه ملی را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، دکتر مرتضی شهیدزاده در پیامی به مناسبت دهمین سالروز تأسیس صندوق توسعه ملی در روز 15 دی ماه گفت: صندوق توسعه ملی با گذشت یک دهه از تاسیس همچنان نقش مهمی در رشد و شکوفایی اقتصاد کشور ایفا می کند.

متن پیام بدین شرح است:

                                                                               بسمه تعالی

 

یک دهه از تأسیس صندوق توسعه ملی می گذرد؛ نهادی که از همان ابتدا تمام تلاش خود را به كار بست تا مطابق با ماموريت و مسولیت خود، تامین اهداف نظام خاصه در ابعاد توسعه اقتصادي را  با رعایت قوانین و مقررات ممكن سازد.

این بخش در اين سال ها توانسته با استفاده از قابلیت ها و ظرفیت های خود و با همكاري و تعامل خوب نظام بانكي، در مسیر تحقق رونق تولید و صنعت، بسترسازي جهت تامين اعتبارات بنگاه های اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار و همچنین حمایت از کسب و کارهای دانش بنیان گام های موثری بردارد.

 به طور قطع ، رسالت صندوق که همانا پشتیبانی همه جانبه از توسعه در تمامی جغرافیای پهناور ایران با تامین مالی فعالیت های گوناگون اقتصادی و حمایت از بخش خصوصی و تعاونی، تبدیل بخشی از درآمدهای  حاصل از فروش نفت و گاز و میعانات گازی به سرمایه های زاینده و مولد و صیانت از سهم نسل های آینده است، هرگز متوقف نمی شود و بیش از گذشته توسط کارکنان دلسوز و خدوم صندوق توسعه ملی دنبال می شود.

از خداوند متعال می خواهم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال " جهش تولید " نام گرفته، با عبور از مشكلات موجود متعاقب جنگ اقتصادي ناجوانمردانه و تحميلي و نيز موانع پيش آمده به علت شیوع ویروس کرونا همچنان در راستای تحقق جهش تولید و توسعه و آبادانی کشور به سهم خود گام برداریم.

 

                                                                                                                                مرتضی شهیدزاده

امتیاز به خبر :