• En
  • چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403

پیام رییس هیأت عامل به مناسبت نهمین سالروز تأسیس صندوق توسعه ملی

پیام رییس هیأت عامل به مناسبت نهمین سالروز تأسیس صندوق توسعه ملی

رییس هیأت عامل صندوق توسعه ملی در پیامی، 15 دی ماه مصادف با نهمین سالروز تأسیس صندوق توسعه ملی را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، دکتر مرتضی شهیدزاده در پیام خود ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سردار رشید سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، با اشاره به  نهمین سالروز تأسیس صندوق توسعه ملی، یادآور شد که در این روزها لازم است یکصداتر از قبل به عنوان سربازی توانمند تمام همت خود را برای کمک به حرکت اقتصاد کشور ایفا کنیم.

متن پیام بدین شرح است:
بسمه تعالی
15 دی ماه مصادف با نهمین سالروز تأسیس صندوق توسعه ملی به عنوان یک نهاد مهم و اثرگذار در اقتصاد کشور را گرامی می داریم. البته که این ایام در فقدان سردار سرافراز سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به سر می بریم و دشمن زبون دشمنی اش را با جنایت و ترور همراه کرده است و درست در همین سالها و روزهای سخت که دولت و ملت به سبب کینه توزی و دشمنی های ظالمانه با تنگناهایی روبروست؛ همه باید یک صدا تر از قبل به عنوان سربازی توانمند، همسو با سیاست های کلان نظام مقدس و دولت جمهوری اسلامی ایران، تمام همت خود را برای کمک به حرکت اقتصاد کشور ایفا کنیم. ایستادگی و سربلندی در توانمندی درونی ایران عزیز میسر است.
صندوق توسعه ملی با مأموریت های چندگانه، حاصل تدبیر نظام جمهوری اسلامی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری است که در قالب ماده 84 قانون برنامه پنجم توسعه تشکیل شد تا در ساماندهی اقتصاد کشور روشنی امروز و فردایمان باشد.
صندوق توسعه ملی درچارچوب نقش و وظایف خود و تحت نظارت قانون، همواره تلاش کم نظیری برای ایجاد ساختاری متناسب و توانمند به منظور دستیابی اهداف کلان و ارزشمند خود در اقتصاد کشور داشته است گرچه که اقتصاد کشور با فراز و نشیب های بسیاری در این سال ها همراه بوده است.
پشتیبانی همه جانبه از توسعه در تمامی جغرافیای پهناور ایران با تامین مالی فعالیت های گوناگون اقتصادی و حمایت از بخش خصوصی و تعاونی، تبدیل بخشی از درآمدهای  حاصل از فروش نفت و گاز و میعانات گازی به سرمایه های زاینده و مولد و صیانت از سهم نسل های آینده از رهگذر این فعالیت ها از اهداف اساسی و خطیری است که همواره چراغ راهنمای مسئولین صندوق است.
 از خداوند متعال بالندگی روزافزون میهن عزیزمان و توفیقات بیش از پیش برای همه ملت ایران، به ویژه خدمتگزاران آنها در عرصه اقتصاد و همچنین همکاران پر تلاشم در صندوق توسعه ملی خواستارم.
مرتضی شهیدزاده
امتیاز به خبر :