• En
  • پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403

در مرکز همایش های صداوسیما برگزار شد

تقدیر از روابط عمومی صندوق توسعه ملی در کنفرانس بازاریابی بانکی

تقدیر از روابط عمومی صندوق توسعه ملی در کنفرانس بازاریابی بانکی

روابط عمومی صندوق توسعه ملی به عنوان حامی و یاریگر پنجمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی، مورد تقدیر قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی با هدف آشنا کردن بانک ها و موسسات مالی کشور به مباحث بازاریابی و مشتری مداری، به ویژه کسب اطلاع از مطالب مربوط به بانکداری جامع برگزار شد.

این کنفرانس با حضور بیش از 700 نفر از مدیران و کارشناسان نظام بانکی کشور و ارائه 18 سخنرانی علمی و اجرایی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

 

رونمایی از باشگاه بانکداران ایران

در مراسم افتتاحیه کنفرانس، باشگاه بانکداران ایران، با هدف ایجاد یک مرکز ارتباطات حرفه ای برای اقشار مختلف کارکنان بانک ها معرفی و با حضور مدیران، صاحب نظران و شرکت کنندگان کنفرانس از تمبر یادبود این باشگاه رونمایی شد.

باشگاه بانکداران ایران پذیرای اعضای خانواده بزرگ بانکداری ایران خواهد بود تا با عضویت خود در این باشگاه، آغازگر تعاملات حرفه ای و زمینه ساز توسعه بانکداری ایران شده، تجارب، دانش و دیدگاه های خود را با همکاران شبکه بانکی کشور به اشتراک بگذارند.

 

بانک ها باید اعتماد سازی کنند تا مردم سرمایه هایشان را به آن ها بسپارند

حجت الاسلام و المسلمین مصباحی مقدم عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس به عنوان سخنران ویژه این کنفرانس با تاکید بر این که بانک ها باید اعتماد سازی کنند تا مردم سرمایه های خود را به آن ها بسپارند،گفت: انسان گل سرسبد آفرینش است و کرامت او بالاترین ارزشی است که باید همه جا و همیشه مورد توجه و عنایت باشد. با آفرینش انسان خداوند در زمین خلیفه پیدا می کند و خداوند متعال این خلافت را برای آبادانی زمین لازم و ضروری می داند.
وی با اشاره به این مقدمه اظهار کرد: حال با توجه به این شرایط تا چه اندازه توانسته ایم با جلب اعتماد مردم سرمایه های آنان را جذب شبکه بانکی کنیم.

وی با بیان این که این روزها گفته می شود که حدود20 تا 22 میلیارد ارز در اختیار مردم است، تصریح کرد: اگر بانک ها می توانستند در دوره ای که قیمت ارز افزایش یافت و باعث ایجاد مشکلاتی شد، اعتماد مردم را جلب کنند و پاسخ گوی خواسته های به حق و قانونی آنان باشند، امروز این سرمایه عظیم می توانست در اختیار شبکه بانکی باشد و گره از مشکلات زیادی بگشاید.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر این که باید خدمات و برنامه های جاری بانک ها اعتماد خیز باشد نه اعتماد سوز، تصریح کرد: ‌آنچه در آن روزها اتفاق افتاد اعتماد سوزی بود و نشان داد که باید در باید در برنامه ها و خدمات بانکی تجدید نظر کنیم. 

ارسلان فتحی پور رییس کمیسیون اقتصادی مجلس نیز اشاره به محورهای این کنفرانس که بانکداری جامعه و رویکرد حرفه ای به بانکداری است، اظهار کرد: همه باید به یک آسیب جدی که اقتصاد کشور با آن دست به گریبان است توجه کنیم. این چالش جدی هم همان وابستگی شدید بنگاه های اقتصادی و فعالیت های اقتصادی به نظام بانکی برای تامین نقدینگی مورد نیاز خود است.
وی ادامه داد: شدت این وابستگی به حدی است که تنها راه تامین منابع مالی، استقراض از نظام بانکی شناخته می شود و همین امر باعث شده که رونق و رکود اقتصادی کشور با موفقیت و یا عدم موفقیت نظام بانکی گره بخورد.
وی با تاکید بر این که یکی از دستاوردهای این کنفرانس ها باید به بحث گذاشتن دانش نظری لازم برای عملکرد درست و برون رفت از شرایط بحران و رکود باشد، تصریح کرد: این روند باعث می شود تا به تصمیمات جامع و کارآمدی دست یابیم که می تواند گرهی از مشکلات بانک ها و سیستم اقتصادی کشور بگشاید و زمینه ساز رفع مشکلات موجود در این حوزه و توسعه تعاملات بین المللی در فعالیت های مالی و بانکی باشد.

 

دبیرکل کنفرانس: كنفرانس با طرح موضوع بانکداری جامع، يك گام جلوتر از نظام بانكي!

  غلامعباس افشار، مدیر مرکز بازاریابی خدمات مالی و دبیرکل کنفرانس گفت: زمانی که در سال 1388 اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی را کلید زدیم گمان نمی کردیم با چنین استقبال و حمایتی از سوی همکاران خود در شبکه بانکی کشور روبرو شویم، اما با این استقبال و حمایت عزممان را جزم کردیم تا بتوانیم پاسخ شایسته و قابل قبولی به این اعتماد و همراهی دست اندرکاران مسئولیت شناس این حوزه بدهیم و امروز خداوند متعال را شاکریم که کنفرانس پنجم را فراتر از حد انتظار و توان خود برگزار می کنیم و دلیل این اعتماد به نفس و اطمینان خاطر، همراهی، همدلی و حمایت هایی شایسته ای است که از سوی همراهان و حامیان این کنفرانس در این دوره صورت گرفته است.

وي ضمن اشاره به نظرخواهي هاي انجام شده از مديران و صاحب نظران ذيربط، افزود: موضوع اين دوره از كنفرانس را نيز "بانكداري جامع؛ نگرش بازاريابي حرفه اي به بانكداري" انتخاب كرده ايم كه اميدوارم قبل از اجراي اين نوع بانكداري در بانك هاي كشور، موانع و فرصت هاي آن در اين كنفرانس مورد بحث و بررسي قرار گرفته و به شكل حرفه اي تجزيه و تحليل شود تا دست اندركاران محترم بانك ها و موسسات اعتباري براي اجراي آن از آگاهي هاي لازم برخوردار باشند.

 

 

 

امتیاز به خبر :