• En
  • شنبه 01 اردیبهشت 1403

در آیین معارفه مدیر پشتیبانی، منابع انسانی و تشکیلات صندوق توسعه ملی عنوان شد:

خرد جمعی و استفاده از نگاه مشارکتی برای رسیدن به اهداف صندوق توسعه ملی ضروری است

  • 10 فروردین 1400
  • 15:24
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • Article Rating
خرد جمعی و استفاده از نگاه مشارکتی برای رسیدن به اهداف صندوق توسعه ملی ضروری است
دکتر مسعود شریفات قائم مقام و عضو هیأت عامل صندوق توسعه ملی درآیین معارفه مدیر پشتیبانی، منابع انسانی و تشکیلات صندوق توسعه ملی گفت: خرد جمعی و استفاده از نگاه مشارکتی برای رسیدن به اهداف صندوق توسعه ملی ضروری بوده و نیروی انسانی عامل مهمی در پیشبرد اهداف این سازمان است.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، آیین معارفه مدیر پشتیبانی، منابع انسانی و تشکیلات صندوق توسعه ملی با حضور دکتر مسعود شریفات قائم مقام و عضو هیأت عامل صندوق توسعه ملی، و تعدادی از مدیران صندوق توسعه ملی برگزار شد.

دکتر شریفات قائم مقام و عضو هیأت عامل صندوق توسعه ملی در این مراسم ، ضمن تبریک فرارسیدن نوروز ۱۴۰۰ و اعیاد مبارک شعبانیه و همچنین ۱۲ فروردین "روز جمهوری اسلامی ایران" خاطر نشان کرد؛ همه ی ما برای رشد، تعالی و رسیدن به اهداف سازمان خود که نتیجه ی آن خدمت به کشور و مردم عزیز ایران هست، تلاش وافری خواهیم داشت.

وی با اشاره به تاکید رییس و اعضای هیات عامل صندوق توسعه ملی مبنی بر حفظ و ارتقا کرامت انسانی، به موضوع مهم خرد جمعی و استفاده از نگاه مشارکتی برای رسیدن به اهداف سازمان پرداخت و گفت: با توجه به اهداف صندوق توسعه ملی در تبدیل منابع ارزنده ی کشور به ثروت های زاینده و ماندگار و حفظ سهم نسل های آینده، نیروی انسانی شاغل در صندوق توسعه ملی عامل مهمی در پیشبرد اهداف این سازمان است و همواره معتقدم که با ایجاد انگیزه و حفظ کرامت انسانی نباید بی تفاوتی در افراد ایجاد شود زیرا بی تفاوتی، منجر به عدم تحقق اهداف سازمان خواهد شد.

در این جلسه "محمد حسین رهبری زاده" به عنوان مدیر جدید پشتیبانی، منابع انسانی و تشکیلات صندوق توسعه ملی معرفی شد.

شایان ذکر است؛ محمدحسین رهبری زاده در سوابق فعالیت خود، مشاور معاون برنامه ریزی سازمان برنامه و بودجه کشور، مشاور معاون مجلس و استان های سازمان برنامه و بودجه، مدیرمنابع انسانی و امور اداری موسسه عالی آموزش و پژوهش را دارا بوده است.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط