• En
  • جمعه 07 اردیبهشت 1403

پیام دکتر مرتضی شهیدزاده به مناسبت روز جانباز و پاسدار

پیام دکتر مرتضی شهیدزاده به مناسبت روز جانباز و پاسدار
دکتر مرتضی شهید زاده در پیامی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ، روز بزرگداشت جانباز و پاسدار را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، دکتر مرتضی شهیدزاده در پیامی سالروز ولادت فرخنده امام حسین (ع) و روز پاسدار و نیز خجسته زادروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز را به خانواده ی محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران و ملت شریف ایران تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

                                                              بسمه تعالی

سوم شعبان، فرخنده سالروز ولادت سرور آزادگان جهان و سالار شهیدان و روز پاسدار و چهارم شعبان نیز سالروز ولادت حضرت عباس (ع) مظهر ایثار، ازخودگذشتگی و ولایت مداری است.

سپاه پاسداران از روزهای آغازین انقلاب اسلامی با درایت و ازخودگذشتگی بالا به پاسداری از اسلام حقیقی و مکتب الهی پرداخت وتبلور دفاع از اهداف و ارزشهای متعالی اسلامی است که با خنثی کردن بسیاری از ترورهای دشمنان انقلاب و سپس دلاوری های بسیار در هشت سال دفاع مقدس و سرانجام تلاش برعلیه تحریم های اقتصادی، راه را بر نفوذ دشمنان اسلام و ایران بستند .

در یک سال اخیر کشور ما ایران و جهان مبارزه سرسختی با ویروس منحوس کرونا داشته است و جا دارد به بهانه بزرگداشت روز پاسدار، از زحمات کادر درمان دلسوز و پرتلاش که پاسدار جان هموطنان عزیزمان بودند و در این راه چه بسا جان عزیز خود را فدا نمودند نیز کمال تشکر و قدردانی را به عمل آوریم.

روز جانباز نیز تجلی‌گر راستین مجاهدتها، ایثارگری‌ها و ازخود گذشتگی‌های جانبازان صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا و سید و مولای خود درس ایثار و وفاداری خوانده‌اند و از آب و خاک میهن اسلامی حراست نمودند. آنان با برخورداری از اعتقادی راسخ در دفاع از آرمان‌های اسلامی و انقلابی، ایثار و مجاهدت کردند و از این‌ رو وصف مبارک "شهید زنده" برازنده قامت صبر و ثبات قدم آنان است.

اینجانب اعیاد شعبانیه به ویژه روز پاسدار را به همه پاسداران شجاع و قهرمان کشور بویژه ارواح طیبه شهدا، خاصه روح ملکوتی و آسمانی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تبریک عرض نموده و برای تمام جانبازان این مرز و بوم نیز دوام توفیقات را از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

مرتضی شهیدزاده

 

امتیاز به خبر :