• En
  • ﺳﻪشنبه 04 اردیبهشت 1403

امضای تفاهم نامه ی مشترک مابین صندوق توسعه ملی و مرکز سیاست علمی کشور

امضای تفاهم نامه ی مشترک مابین صندوق توسعه ملی و مرکز سیاست علمی کشور
همزمان با آغاز نخستین از روز از ایام دهه فجر ، تفاهم نامه مشترکی ما بین صندوق توسعه ملی و مرکز سیاست علمی کشور منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی ، در مراسمی که صبح امروز با حضور دکتر اسماعیل جلیلی ، عضو هیات عامل صندوق توسعه ملی و معاون اقتصادی صندوق و دکتر سروش قاضی نوری ، رییس مرکز تحقیقات علمی کشور برگزار شد تفاهم نامه ی مشترک مابین صندوق توسعه ملی و مرکز سیاست علمی کشور به امضای دو طرف رسید.

دکتر جلیلی در این مراسم مصادف شدن انعقاد این تفاهم نامه با 12 بهمن ماه آغاز دهه فجر را بسیار مبارک ارزیابی کرد و گفت: امروز سازمانها و دستگاهها مفتخر به استفاده از توانمندی نیروهای جوان ، نخبه و اندیشمندان خود هستند.

عضو هیات عامل صندوق توسعه ملی ضمن ابراز خرسندی از ارتباط با مرکز تحقیقات علمی کشور ادامه داد: این تفاهم نامه، سرآغاز فصل جدیدی در حوزه مطالعاتی صندوق  توسعه ملی است و امیدواریم با پیگیری و پیاده سازی آن شاهد اثرات مثبت آن برای صندوق توسعه ملی باشیم.

جلیلی ضمن اظهار امیدواری از استفاده از ظرفیت علمی کشور در حوزه سرمایه گذاری ، مدیریت ریسک ، سبد ارزی و حضور در بازار های جهانی صندوق توسعه ملی افزود: امیدواریم  بتوانیم از حداکثر ظرفیت بخش علمی و پژوهشی کشور متناسب با ظرفیت ایجاد شده در صندوق توسعه ملی بهره ببریم.

در ادامه دکتر سروش قاضی نوری با بیان اینکه صندوق توسعه ملی دارایی همه مردم ایران است ، گفت: امیدواریم مرکز تحقیقات علمی کشور به عنوان یک نهاد تحقیقاتی ، بتواند شبکه ای از دانشمندان خود را در اختیار صندوق قرار داده و دستاورد قابل قبولی از همکاری بخش تحقیقاتی و صندوق حاصل و به عنوان الگویی برای سایر بخشها استفاده شود.

رییس مرکز تحقیقات علمی کشور نیز آغاز این همکاری با ایام دهه فجر را به فال نیک گرفته و آن را منشا خیر و برکت برای کشور عنوان کرد.

 

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط