• En
  • شنبه 01 اردیبهشت 1403

پیام رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی به مناسبت فرارسیدن ایام دهه فجر

پیام رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی به مناسبت فرارسیدن ایام دهه فجر
رییس هیأت عامل صندوق توسعه ملی در پیامی، فرارسیدن دهه فجر وچهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، دکتر مرتضی شهیدزاده در پیام خود، فرا رسیدن  دهه فجر و چهل و دومین سالگرد فجر انقلاب اسلامی را به  رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ، مردم عزیز ایران و همه ی دست اندکاران و خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی در پیامی گفت: امروز اقتصاد جهانی با چالشهای ناشی از شیوع کرونا مواجه است و کشور ما نیز از این امر مستثنا نبوده و صندوق توسعه ملی به عنوان  پاسدار سرمایه های آتی این کشور، تمام سعی خود را برای عبور از این بحران به کار خواهد بست.

شهید زاده با اشاره به بهره برداری از ابر پروژه پالایشگاه گاز بید بلند درروزهای نخست بهمن ماه سال جاری افزود: افتتاح این پروژه در کنار بهره برداری از ابر پروژه انتقال آب خلیج فارس در آبان ماه و صد ها پروژه بزرگ و کوچک اقتصادی کشورهمه با حمایت های مستقیم مالی صندوق توسعه ملی پذیرفته است.

 

متن پیام بدین شرح است: 


                                                                  بسم الله الرحمن الرحیم


«والفجر و لیال عشر» دهه مبارک فجر، یادآور رشادت های ملتی منسجم، خداجو و ولایت مدار است که توانست تحت هدایت رهبری دانا و فاضل و با استفاده از تعالیم عالیه دین مبین اسلام در رویارویی با استبداد شاهنشاهی فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز کند و موجب احیای دین و معارف الهی در سرزمین کهن ایران شود.این است دلیل بیان روشن رهبر معظم انقلاب فرمودند: این انقلاب بی‌نام خمینی (ره) در هیچ جای جهان شناخته ‌شده نیست.

امروز اقتصاد جهانی با چالشهای زیادی ناشی از شیوع کرونا مواجه است و کشور ما نیز از این امر مستثنا نبوده و صندوق توسعه ملی به عنوان  پاسدار سرمایه های آیندگان این کشور، تمام سعی خود را برای عبور از این بحران داشته  و همچون گذشته عزم خود را درحمایت ازپروژه های تاثیر گذار در رشد و بالندگی کشور به کار خواهد بست.

افتتاح ابر پروژه پالایشگاه گاز بید بلند درروزهای نخست بهمن ماه سال جاری در کنار بهره برداری از ابر پروژه انتقال آب خلیج فارس در آبان ماه و صد ها پروژه بزرگ و کوچک اقتصادی کشور همه با حمایت های مستقیم مالی صندوق توسعه ملی پذیرفته است.

در آغاز ایام‌الله دهه فجر و بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی که مصادف با میلاد ام الائمه حضرت فاطمه زهرا شده است، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام خمینی (ره)، فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و مردم شریف و همیشه درصحنه میهن عزیزمان تبریک و شادباش عرض می‌نمایم و از خدای سبحان توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی را مسئلت داریم.

 

                                                                                                                                مرتضی شهید زاده

 

 

امتیاز به خبر :