• En
  • شنبه 01 اردیبهشت 1403

پیام رییس هیأت عامل صندوق توسعه ملی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به ایران اسلامی

پیام رییس هیأت عامل صندوق توسعه ملی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به ایران اسلامی
رییس هیأت عامل صندوق توسعه ملی در پیامی، فرا رسیدن بیست و ششم مرداد، سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی ،دکتر مرتضی شهیدزاده در پیام خود ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان در روز 26 مرداد سال 1369 گفت: آزادگان با ایمان راسخ خود در برابر دشمن ایستادگی کردند و با عزت و افتخار به کشور خود بازگشتند.

متن پیام به این شرح است:

 بسمه تعالی

"یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِذَا لَقِیتُمْ فِئَةً فَاثْبُتُوا وَاذْکُرُوا اللَّهَ کَثِیرًا لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ"

"ای مومنان وقتی با گروه دشمن برخورد کردید پایداری ورزید و خدا را یاد کنید تا رستگار شوید‍"

سوره انفال آیه 45


روز 26 مرداد سال 1369 یادآور یکی از پرغرورترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است .در این روز اولین گروه از آزادگان سرافرازمان پس ازسالها دوری و اسارت ،قدم به خاک میهن اسلامی خود نهادند.انسانهای آزاده ای که با ایمان راسخ خود در برابر دشمن ایستادگی کردند و با سربلندی بازگشتند.

اين روز بزرگ را به آزادگان عزیزمان، اسوه های مقاومت و یادگاران ارزشمند سال های سخت دفاع جانانه از دین و آیین و سرزمینمان و همچنین خانواده محترمشان تبریک و تهنيت عرض می کنم و درس آموخته در مکتب این عزیزان برآنیم تا انشاالله با تمام توان در عرصه نبرد اقتصادی برای امروز و فردای ایران اسلامی تلاش کرده و به یاری خدا برای رفاه و سربلندی روز افزون مردم عزیزمان گام برداریم.

 

مرتضی شهیدزاده

 

 

 

امتیاز به خبر :