• En
  • پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403

پیام رییس هیأت عامل صندوق توسعه ملی به مناسبت آغاز سال نو

پیام رییس هیأت عامل صندوق توسعه ملی به مناسبت آغاز سال نو
رییس هیأت عامل صندوق توسعه ملی در پیامی فرا رسیدن نوروز باستانی سال 1399 را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، دکتر مرتضی شهیدزاده در پیام خود، ضمن تبریک سال نو با اشاره به مولفه ها و ضرورت های اقتصاد کشور و نقش موثر صندوق توسعه ملی در حمایت از تولید کنندگان داخلی ، سال 99 را سال مهمی در اقتصاد کشور عنوان کرد.

رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی با اشاره به نقش موثر این صندوق در تأمین مالی پروژه‌های کلیدی و زیرساخت‌ها برای تحرک بیشتر، حمایت از بخش خصوصی و توسعه کسب و کار، بر اهمیت این صندوق در شرایط کنونی تاکید کرد.

متن پیام بدین شرح است:

                                                           بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار،  یا مدبراللیل و النهار،   یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

باز هم موعد رستاخیز طبیعت شد و این بار بهار با زمزمه دعای "حول حالنا الی احسن الحال" که پر طنین تر از همیشه در جغرافیای این خاک کهن به گوش می رسد، از راه آمده است.

امسال در حالی به استقبال نوروز 99 می رویم که بیش از گذشته نیازمند همدلی و یکپارچگی در کشور هستیم و بدون شک صندوق توسعه ملی با تجربه 9 ساله خود در بخش خدمت رسانی به مردم این دیار نقش اساسی در تأمین مالی پروژه‌های کلیدی و زیرساخت‌ها  برای تحرک بیشتر اقتصاد، تسهیل امور و گره گشایی از مشکلات و اشتغال و توسعه صادرات و گذار از تنگناها و تحریم دارد.

با توجه به سیاست های اثرگذار صندوق درافق چشم انداز 1404 به عنوان یک نهاد مالی توسعه گرا، سرآمد در تامین مالی  و سرمایه گذاری و فرآیند رشد و توسعه اقتصادی کشو، در این راستا گام های اساسی در طول این سالها برداشته شده است.

به یاری خدا، صندوق همانند گذشته در سال آتی  نیز به عنوان یک نهاد  برتر مالی در سطح ملی و بین المللی بتواند نقش اساسی در گره گشایی از مشکلات اقتصاد کشور ایفا کند.

در پایان امیدوارم، با فرارسیدن نوروز و همزمانی آن با ایام مبارک رجب و شعبان، به برکت نام نامی حضرت رسول (ص) و اولاد مطهر ایشان، سال نو نوید بخش سالی خوش یمن و پربرکت باشد و روزهایی توام با سلامتی و آرامش در سایه لطف حضرت حق برای ملت شریف ایران رقم بخورد.

مرتضی شهیدزاده

امتیاز به خبر :