• En
  • چهارشنبه 29 فروردین 1403

پیام رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

پیام رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی
رییس هیأت عامل صندوق توسعه ملی در پیامی، فرارسیدن ایام الله چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، دکتر مرتضی شهیدزاده در پیام خود، فرا رسیدن روزهای مصادف با سالگرد فجر انقلاب اسلامی را به مردم عزیز ایران، رهبری فرزانه انقلاب و همه دست اندکاران و خدمتگزاران مردم در دولت تدبیر امید تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بهمن طلیعه فجر است، سپیده دمی که با ورود امام راحل (ره) به میهن آغاز می شود و فرجامش استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است. روزهایی که یاد شهدای جاودان در دل ها را زنده می کند و تلاش و رشادت های جوانان با ایمان این مرز و بوم را در خاطر می نشاند. به فرموده مقام معظم رهبری «دهه‌ی فجر، در حقیقت مقطع رهایی ملت ایران و آن بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا کرده است».

امروز در آستانه چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی در سایه لطف حق و رهبری داهیانه ی انقلاب، به رغم هجمه های ناجوانمردانه، گوناگون و بی وقفه دشمن، همچنان استوار و پابرجا ایستاده ایم و عزم آن داریم به فضل خدا و با تلاش دو چندان، همانگونه که از جنگ نظامی و سخت تحمیلی، سربلند بیرون آمدیم؛ با توکل به خدا و هم افزایی تمام ارکان نظام و حمایت ملت سرافراز ایران، نبرد اقتصادی امروز را هم به سود خود به پایان بریم.

 صندوق توسعه ملی به عنوان امین سرمایه های آتی این مرز و بوم، تمام هم و غم خود را در این راه معطوف خواهد کرد و ان شاء الله مردم عزیز ایران با رهبری فرزانه انقلاب و همه ی دست اندکاران و خدمتگزارانشان در دولت تدبیر امید، روشنی فردا را بیش از پیش خواهد کرد. با امید واثق به روشنی فردا، فرا رسیدن فجر انقلاب را با درود و سلام به روح پر فتوح معمار انقلاب و شهدای معزز، به مردم عزیز، رهبری انقلاب و همه ی خدمتگزاران مردم در تبریک و تهنیت می گویم.

امتیاز به خبر :