• En
  • شنبه 01 اردیبهشت 1403

پیام رییس هیأت عامل صندوق توسعه ملی به مناسبت هفته دفاع مقدس

پیام رییس هیأت عامل صندوق توسعه ملی به مناسبت هفته دفاع مقدس
رییس هیأت عامل صندوق توسعه ملی در پیامی، هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، دکتر مرتضی شهیدزاده در پیام خود ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ابراز امیدواری کرد بار دیگر در نبرد اقتصادی که دشمن، کشور ما را نشانه گرفته به مدد مقاومت و هشیاری ملت ایران و توفیق الهی، سربلند و پیروز خواهیم شد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دفاع مقدسِ هشت ساله  ملت ایران در برابر تجاوز ارتش بعث عراق که استکبار و ستمگران غرب و شرق را به تمامی نمایندگی می کرد؛ پیام آشکار توان پایمردی و ایستادگی مردم این سرزمین کهن است. یادآور جوانان ایران زمین است که راز پیروزی را با پیروی از امام امت (ره)، در طریق مقاومت و توکل به خداوند یافته بودند و خطرها را به جان خریدند و شجاعانه در دل دشمن زبونی رفتند که هستی نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشانه گرفته بود و به لطف ایزد منان سربلند از این آزمون بیرون آمدند و حافظ ایران شدند.

امروز اما دشمن آزموده را دوباره آزموده است و در جبهه ای دیگر، اقتصاد ایران را نشانه گرفته و هر روز حملاتش را سخت تر می کند. سربلند بیرون آمدن از این آوردگاه، دوباره پایمردی همۀ  ما را، چونان راست قامتان جبهه های جنگ و ایثار می طلبد. تلاشی خستگی ناپذیر و امیدی واثق به مدد الهی، اقتدا به مقام عظمای ولایت حضرت آیت اله خامنه ای (مد ظله العالی)، هشیاری و تمرکز بر وظایف ذاتی جایگاه خود و پرهیز جدی از حاشیه سازی و هرگونه دور کردن اذهان از اصل و هدف در این روزهای حساس، انتظاری است که از تمامی مسوولان خرد و کلان و آحاد مردم می رود.

صندوق توسعه ملی با گرامی داشت هفته ی دفاع مقدس، مجاهدت همه ی رزمندگان، ایثارگران و آزادگان، جانبازان و شهدا و خانواده ایشان را ارج نهاده و از خداوند رحمان مسالت می کنیم که در تلاش خود برای سربلندی و آسایش مردم عزیزمان یاریگرمان باشد.

مرتضی شهید زاده

امتیاز به خبر :