• En
  • چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403

پیام رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی به مناسبت فرارسیدن هفته دولت

پیام رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی به مناسبت فرارسیدن هفته دولت
رییس هیأت عامل صندوق توسعه ملی در پیامی، فرا رسیدن هفته دولت را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، دکتر مرتضی شهید زاده با گرامی داشت هفته دولت، اظهار امیدواری کرد در سایه همکاری و تعامل مردم و مسوولان اهداف عالی صندوق نظیر ایجاد ظرفیت صادراتی برای اقتصاد کشور بیش از پیش میسر شود.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

همزمان با سالروز شهادت شهیدان والامقام «رجایی» و «باهنر» که جان خود را برای حضرت حق و در راه  خدمت به ملت شریف ایران در اوایل انقلاب اسلامی نثار کردند؛ هفته دولت آغاز می شود.  جلودارانی که چونان بسیاری از جوانان این مرز و بوم با تأسی به مکتب امام راحل و در مسیر بنیان نهادن و پرورش این انقلاب نوپا، از هیچ چیز، حتی از جانفشانی در این راه دریغ نکردند.

امروز نیز جنگ اقتصادی دشمن دوباره فرصت تلاش و خدمت به مردم شریف ایران را بیش از پیش فراهم آورده و دولت تدبیر و امید برآمده از رای مردم، در سایه تعالیم امام (ره) و رهبری معظم، در وسط میدان خدمت و فعالیت برای تامین منافع ملی است.

صندوق توسعه ملی بر اساس وظایفی ذاتی خود، در «تامین مالی طرح های بزرگ اقتصادی کشور» نقش آفرین بوده و امکان ارزش آفرینی برای اقتصاد ملی، اشتغال زایی، کاهش واردات غیر ضروری و ایجاد ظرفیت صادراتی را در عرصه های گوناگون تسهیل کرده و آماده است تا پشتوانه ی تلاش همگان در عرصه اقتصادی و تامین منافع ملی در کوتاه مدت و درازمدت باشد. این هدف مبارکی است که یقینا در سایه همکاری و تعامل مردم و مسوولان اعم از دستگاه های اجرایی و سایر بخش ها مقدور و میسور خواهد شد؛ ان شاءالله.

 

مرتضی شهیدزاده

امتیاز به خبر :