• En
  • ﺳﻪشنبه 04 اردیبهشت 1403

پیام رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

پیام رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی
رییس هیأت عامل صندوق توسعه ملی در پیامی، فرا رسیدن بیست و ششم مرداد، سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، دکتر مرتضی شهیدزاده در پیام خود با تقدیر از ایستادگی آزادگان در برابر دشمن، ابراز امیدواری کرد تا در عرصه نبرد اقتصادی نیز همچون پایمردی آزادگان عزیز  سربلند و پیروز باشیم.

متن پیام به این شرح است:

 

بسمه تعالی

 

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا  

(سوره احزاب ؛ آیه ٢٣)


26 مرداد ماه سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است. ایامی فراموش نشدنی در صفحات تاریخ انقلاب اسلامی که آزادگان پر افتخار،  وفادار به عهد و پیمانشان با آرمان ها و اهداف والای امام راحل و شهیدان گران قدر،  موجی از احساس شادی و عزتمندی در کشور عزیزمان برپا کردند.

اين روز بزرگ را به آزادگان سرافراز ، اسوه های مقاومت و یادگاران ارزشمند سال های سخت دفاع جانانه از دین و آئین و سرزمینمان و همچنین خانواده محترمشان تبریک و تهنيت عرض می کنم و درس آموخته در مکتب این عزیزان برآنیم تا انشاالله با تمام توان در عرصه نبرد اقتصادی برای امروز و فردای ایران اسلامی تلاش کرده و به یاری خدا برای رفاه و سربلندی روز افزون مردم عزیزمان گام برداریم.

مرتضی شهیدزاده

 

امتیاز به خبر :