• En
  • ﺳﻪشنبه 28 فروردین 1403

آیین تودیع و معارفه نماینده هیأت نظارت صندوق توسعه ملی برگزار شد

آیین تودیع و معارفه نماینده هیأت نظارت صندوق توسعه ملی برگزار شد

مراسم تودیع مصطفی علی اصغر پور و معارفه مراد محمدی به عنوان نماینده هیات نظارت صندوق توسعه ملی ظهر امروز (دوشنبه 17 تیرماه) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، در این مراسم که با حضور دکتر مرتضی شهیدزاده، رییس هیأت عامل صندوق توسعه ملی، و سعید بیت عفری معاون فنی و حسابرسی امور اقتصادی و زیربنایی  دیوان محاسبات کشور برگزار شد، ضمن تاکید بر اهمیت رکن هیأت نظارت در به ثمر رسیدن اهداف این نهاد اقتصادی و پاسداری و صیانت از منابع بین نسلی آن، از زحمات دلسوزانه و متعهدانه  "علی اصغر پور" قدردانی به عمل آمد.

در ادامه این مراسم با ابلاغ حکم مراد محمدی، برای وی در اجرای مسوولیت جدید آرزوی موفقیت شد. شایان ذکر است محمدی پیش از این به عنوان  مدیر کل دیوان محاسبات استان کردستان ایفای مسئولیت کرده است.

گفتنی است؛ مطابق "بند ج"  اساسنامه صندوق، به منظور حصول اطمينان از تحقق اهداف صندوق و نظارت مستمر بر عمليات جاري آن و جلوگيري از هرگونه انحراف احتمالي از مفاد اساسنامه، خط ‌مشي‌ها و سياست ها، هيأت نظارت با تركيب رئيس سازمان بازرسي كل كشور، رئيس ديوان محاسبات كشور و رئيس سازمان حسابرسي كشور تشكيل مي‌شود.

 

امتیاز به خبر :