• En
  • شنبه 01 اردیبهشت 1403

پیام رییس هیأت عامل صندوق توسعه ملی به مناسبت هفته دفاع مقدس

پیام رییس هیأت عامل صندوق توسعه ملی به مناسبت هفته دفاع مقدس
رییس هیأت عامل صندوق توسعه ملی در پیامی، هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره رزمندگان سلحشور هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، دکتر مرتضی شهیدزاده در پیام خود ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ایستادگی  و پایمردی مردم ایران اسلامی ابراز امیدواری کرد بار دیگر در آوردگاه نبرد اقتصادی که دشمنان، کشور ما را نشانه گرفته اند به برکت مقاومت و ایستادگی ملت ایران، سربلند و پیروز خواهیم شد. 

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

دفاع مقدسِ هشت ساله رساترین پیام مقاومت و نشانه ای از جنس ایستادگی و پایمردی مردم ایران اسلامی است. یادآور جوانان این سرزمین است که خطرها را به جان خریدند و شجاعانه در دل دشمن زبونی رفتند که هستی نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشانه گرفته بود. و چه کسی است که نداند رمز پیروزی در سختی های جانکاه، ایستادگی و توکل به خداوند است.

امروز که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایران عزیزمان در امنیت کامل به سر می برد و چشم طمع دشمنان از منظر نظامی کور شده است؛ در جبهه ای دیگر، اقتصاد این سرزمین را نشانه گرفته اند که به لطف حق برای سربلند بیرون آمدن از این آوردگاه، دوباره پایمردی همۀ  ما را، چونان راست قامتان جبهه های جنگ و ایثار می طلبد. تلاشی خستگی ناپذیر و امیدی واثق به مدد الهی، انتظاری است که از آحاد مردم و مسولان می رود.

صندوق توسعه ملی با گرامی داشت هفته ی دفاع مقدس، مجاهدت همه ی رزمندگان، ایثارگران و آزادگان، جانبازان و شهدا را ارج می نهد و از خدا مسالت می کنیم که در تلاش برای سربلندی و رفاه مردم عزیزمان پایدار باشیم.

 

مرتضی شهید زاده

امتیاز به خبر :